Google már nagyobb márka, mint a Coca Cola!

isite

A Millward Brown piackutató cég által felállított márkasorrend szerint a Google a világ legértékesebb márkája 86 milliárd dollár névleges értékkel, 30 százalékkal magasabbal a tavalyinál, ami szintén az első helyezést biztosította az internetes kereső portálnak.

A Millward Brown egy komplex függvény alapján állítja fel az értékrangsort, egyebek között a forgalom és a növekedési kilátások figyelembe vételével. A lista első öt helyezettje körében nem történt helycsere a tavalyihoz képest. A második helyen az amerikai General Electric áll 71,4 milliárd dolláros arculati értékkel +15 százalék), a harmadikon a Microsoft 70,9 milliárd dollárral (+29 százalék), amit a Coca-Cola és a China Mobile követ.   A Marlboro a hatodik helyről a tizedikre esett vissza öt százalékos értékcsökkenéssel 37,3 milliárd dollárra.
 
A Millward Brown Top-100-as listájára kilenc német vállalat került fel. Közülük a legnagyobb a BMW a 17-ik helyen 28 milliárd dolláros értékkel, kilenc százalékkal magasabbal a tavalyinál. A második német vállalat a rangsorban a Porsche a 28-ik helyen 21,7 milliárd dollárral, 62 százalékos értéknövekedéssel.


tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ, magántanár  tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ isite toplista Hirlapom

 

Impresszum | Médiaajánlat

Főbb témáink, linkek: internet árak, sebességteszt, mi az ip címem, mobil internet árak, mezoterápia,

tanfolyamok Budapesten

Kiadja: Eduwork.hu Kft.