USA – Oroszország 1:1 ?!

isite
A napokban két érdekes írás került elénk. Ezen írások alapján érdekes jövő várható a magyar piacon. Tanulságos!
Magyarország sok tekintetben jelentős. Elsősorban az itt élők – mi – tekintjük fontosnak. Ebből fakadóan az itteni piac is igazán Minket érdekel, érint. Azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a globális/nemzetközi és a nemzetek közi tendenciák jelentősen beépülnek mindennapjainkba.
A bevezetőben hivatkozott írások olyan nagyon közeli jövőben várható jelenségekre mutatnak rá, ami fontos lehet számunkra.
A Yandex és a Google két kereső szolgáltató. Jobban mondva annak indultak, mára nagyon komoly tartalomszolgáltatóvá is váltak. Felvásárlás, fejlesztés, fúzió. Ezen – és más, itthon is jelenlévő - vállalatok két híre egymástól független, de van összefüggés.

A teljes globalizáció ellen van esély?

Elsőnek tegyük fel a kérdést – amire mindenki más választ ad: Jó az uniformizált, egységes szemlélet? A mi válaszunk: nem feltétel nélkül!

Fontos különbség a piacok esetében, a nyelvi sajátosság. Ez alapjaiban az uniformizált web lényegi különbsége.

Másik jelentős eltérés, az üzleti modellek. Míg globális és hazai szinten a bevételek szinte teljes egészét hirdetés alapú modellekből származnak, így a hirdetők és a felhasználók igényeit kell elsősorban figyelembe venni A tartalom alapú – így gyakran reklámmentes – modellek jelenleg háttérbe szorulnak.

Jó példa a bőr újabb lehúzásról a http://marketingland.com/gmail-ads-beta-gmail-sponsored-promotions-61475 angol nyelvű cikk
A harmadik, jelentős eltérés, a Felhasználók magatartása, szokásai. Az internetes penetráció nagymértékű növekedése nem várható. Így a korosztály - terület – jövedelem – nem - stb. alapú arányok nagymértékben nem változnak. A látogatók globális szinten „általánosságban viselkednek”, de egy-egy országra kialakulnak jellemzők.

Érdemes még szót ejteni a Hirdetők országonként változó szokásairól is. Van példa arra, hogy a „multi” a world wide modelleket ülteti be és akad példa arra, is, hogy országonként egyedi lehetőségeket keres.

Több tényező is szerepel még -. pl. állami szabályozás/korlátozás – ami akár az EU n belül is változhat, országonként.

És hogy miért ez a cikk? Hamarosan 2014, ami nem csak új esztendő, hanem egy lehetőség is arra, változtassunk. Teremtsünk értéket a weben, használjuk az online csatornákat hatékonyabban. Ne internet függők, hanem internet használók legyünk!

Ehhez kívánunk Mi is sok sikert és támogatást!

Kellemes Ünnepeket, B.U.É.K.


tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ, magántanár  tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ isite toplista Hirlapom

 

Impresszum | Médiaajánlat

Főbb témáink, linkek: internet árak, sebességteszt, mi az ip címem, mobil internet árak, mezoterápia,

tanfolyamok Budapesten

Kiadja: Eduwork.hu Kft.