Vodafone ügyfélszolgálat a pozitív példa

isite

Vodafone ügyfélszolgálatSok-sok negatív kritika után egy pozitív személyes tapasztalatot szeretnénk megosztani az olvasókkal. Ha valaki visszanézi az isite.hu írásait a mobil szolgáltatókról, szerződésekről, ügyfélkapcsolatról és egyáltalán az ügyfelekkel történő bánásmódról, leginkább negatív írások születtek itt. Persze lehet indokolni a gyorsan akár hétről-hétre változó termékstruktúrával, a bonyolultnak tűnő összetett szolgáltatásokkal, a piaci versennyel de nagyon sok visszásságot tapasztaltunk egyes mobil szolgáltatók eljárásaival, szerződéseivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. Jöjjön hát a pozitív, követendő példa és ezt a Vodafone-nal kapcsolatban tapasztaltuk már több alkalommal is.

A történet úgy indult, hogy egy mobiltarifa váltást szerettünk volna végrehajtani a szerkesztőség több telefonszámára. Be is mentünk személyesen az első két telefonnal egy közeli Vodafone képviseletbe, ahol azt tanácsolták a tarifaváltást egyszerűbb a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül elintézni. Így is tettünk: az első telefonszámról fel is hívtuk az ügyfélszolgálatot, ahol az ügyintéző nagyon kedvesen megígérte, hogy a telefonos bejelentés alapján el is indult a szerződésmódosítás. Jött a következő telefon, amelyet szintén bejelentettünk tarifamódosításra, ekkor azonban az ügyfélszolgálatos kolléga rövid utánajárás után kiderítette, hogy szerződést módosítani csak személyesen és az ügyfélszolgálaton lehet.

Kicsit értetlenkedve meséltem el a korábbi tájékoztatást, amely szerint két kolléga is homlokegyenest mást állított. Újabb utánajárás és elnézés kérés után, kiderült, hogy a Vodafone szabályzata alapján tarfiát csak írásos szerződés ellenében lehet módosítani. Ellenben a kolléga sűrű bocsánatkérések közepette felajánlott egy 1000 Ft-os jóváírást a minket ért kellemetlenségek miatt. Meg kell, hogy mondjam erre nem számítottam, még csak fel sem voltam háborodva a korábbi dupla tévesztés és az ügyfélszolgálaton elvesztegett idő miatt. Gyakorlatilag már belefásultam, hogy vitatkozzam az ügyfélszolgálattal, ellenben nagyon jól esett ez a gesztus, igazából megsem néztem még, hogy a jóváírás megtörtént-e  de nem is ez a lényeg, hanem a hozzáállás amit a Vodafone részéről tapasztaltam.

Igen, valahogy így kéne működnie egy mobilszolgáltatónak, akik belőlünk ügyfelekből élnek meg. Hozzá kell tennem, hogy pár éve többszörös harcba kerültem a T-Mobile ügyfélszolgálatával, amely nem valós hűségszerződéssel próbált megtartani, mint "ügyfél", amely szolgáltató olyan mobilinternet forgalmat számlázott ki egy adott hónapra, amely technikailag volt lehetetlen az adott időszakban.Illetve arról a negatív rekodról sem feledkeztem el, amikor 1,5 órát (igen nem elírás) várakoztam a T-mobile ügyfélszolgálaton egy egyszerű ügyintézéssel kapcsolatban, ami pont a korábbi T-Mobile általi kényszerek lezárása miatt vált szükségessé.

El kell, hogy mondjam a cikk végére, hogy semmilyen kapcsolatban nem állok a Vodafone-nal, nem dolgozik ott rokonom, mégcsak nem is hirdet az isite.hu oldalon, szóval ez nem egy fizetett PR cikk, hanem valós pozitív tapasztalat, amely igencsek üdvőzítő számomra, több éves T-mobile-os küzdelem, szenvedés és átverős Magyar Telekomos szerződések után.


tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ, magántanár  tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ isite toplista Hirlapom

 

Impresszum | Médiaajánlat

Főbb témáink, linkek: internet árak, sebességteszt, mi az ip címem, mobil internet árak, mezoterápia,

tanfolyamok Budapesten

Kiadja: Eduwork.hu Kft.