Júliusban a Firefox hazai felhasználóinak tábora nagyobb volt, mint az Internet Exploreré. Jobb országimázsépítő, mint a tojásdobálás.
Hamarosan bejárja valószínűleg az egész netet, hogy Magyarországon először sikerült a Firefoxnak legyőznie az Internet Explorert, az Adverticum felmérése szerint egyenesen 2 százalékkal. Az eredmény nemcsak önmagában érdekes és izgalmas, de a miértek is figyelmet érdemelnek.
Az Adverticum sajtóközleménye szerint az okok között a 3-as verzió nagy sajtóvisszhangot kapó startja mellett a szabadságolások is szerepet játszanak. Azaz: a vállalati felhasználók a verseny és a fejlődés legnagyobb ellenfelei – bár a közlemény nem fogalmaz ilyen élesen.
A felmérésben 2,4 millió böngésző adata szerepel (egyébként körülbelül ennyi magyar internetelőfizetéssel számolhatunk), 3 milliárd megjelenítéssel, úgyhogy hihetünk neki. Mert az is nagy eredmény, hogy a Firefoxnak sikerült utolérnie az Internet Explorert.