A GTS-Datanet lemond az egyéni előfizetőkről

Sera Balint

A több Kelet-Európai céget tömörítő csoport vezére új stratégiát hirdetett: mivel hiábavaló a küzdelem az inkumbensekkel, inkább a jövedelmezőbb üzleti szférára szeretne koncentrálni.

Az új stratégia, ami a kisember és a kisvállalkozó helyett a több országban is jelenlévő nagyvállalati szegmenst tervezi bevenni, egyben elismerése annak is, hogy a GTS-Datanet nem hisz már az inkumbensek, a T-Com vagy az Invitel legyőzhetőségében, még úgy se, hogy saját hálózatot építve próbált kiszabadulni a nagykerárak börtönéből. Úgy tűnik, bár erről nem szól a fáma, a nyomott árak vehették el a cég kedvét a versenyzéstől – noha a hazai leány korábban nagy kedvvel küzdött. Több szabályozói döntésben volt szerepe a cég lobbitevékenységének (állítólag), legutóbb az internetadó néven elhíresült járulék ügyében is hallatta a hangját.
Túl azon, hogy mi fog történni a meglévő ügyfelekkel, az is kérdés, hogy vajon az utóbbi évek árprése valóban olyan hatásos volt-e, mint sokan hinni vélik. Az, hogy egyre koncentráltabb a piac (a kisebb cégek sorban elkelnek), szintén az ellenkezőjére utal. Úgy tűnik, az alacsony árakat hosszút távon csak a tőkeerős szereplők bírják, a kisebb cégek viszont elhullanak. A verseny végső soron lassul, ahelyett, hogy erősebbé válna.
Sokadszor mondom, de nem árt elégszer: újra kell gondolni a penetráció növelésére kidolgozott, korábban működőképesnek tűnő stratégiákat.  


tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ, magántanár  tanfolyam, képzés, tanfolyamkeresÕ isite toplista Hirlapom

 

Impresszum | Médiaajánlat

Főbb témáink, linkek: internet árak, sebességteszt, mi az ip címem, mobil internet árak, mezoterápia,

tanfolyamok Budapesten

Kiadja: Eduwork.hu Kft.